Conform prevederilor OUG 34/2014, consumatorul are dreptul de a returna orice produs achizitionat, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

Procesul de retur

Electric Masters SRL, respectiv www.aromaland-shop.ro, sustine dreptul de retur al clientilor sai, cu urmatoarele mentiuni, conform legilor in vigoare:
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator, iar returnarea produselor se va face in termen maxim de 30 zile calendaristice de la notificarea dorintei de a returna produsul achizitionat.
Consumatorul poate informa Electric Masters SRL cu privire la decizia de retragere din contract prin email sau telefonic.
Electric Masters SRL pune la dispozitia clientilor sai un formular pentru retragerea din contract. Utilizarea formularului pentru retur este optionala, realizarea returului nefiind conditionata de utilizarea formularului. Formularul poate fi tiparit de aici - Formular de retur.

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata se va realiza de catre Electric Masters SRL in termen de cinci zile lucratoare de la primirea produselor si dupa verificarea conditiilor acestora.

Rambursarea se va realiza prin transfer bancar in contul transmis de catre consumator. Daca clientul alege sa primeasca valoarea returului cash prin curier rapid, acest lucru este posibil cu conditia ca acesta sa plateasca cheltuielile de deplasare ale firmei de curierat.

Coletul cu produsul / produsele returnate trebuie trimis fara valoare specificata pentru a ne asigura ca produsul este in starea primita initial ca si functionalitate inainte de a returna suma. Coletele trimise cu valoare de ramburs nu vor fi acceptate.

Ne rezervam acest drept pentru a ne asigura ca produsul nu a fost stricat sau zgariat, caz in care valoarea returului va fi calculata in functie de daunele aduse produsului. Pentru a se returna intreaga suma pentru un produs comandat, produsul trebuie sa fie sigilat.
Ne rezervam dreptul sa nu acceptam primirea coletelor retur fara notificare prealabila (telefonic sau prin email).
In cazul in care se observa ca produsul primit are un defect sau s-a trimis un alt produs decat in comanda, avem rugamintea sa fim notificati in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Daca produsul a fost ridicat de la depozit personal de catre client, este obligatoriu ca produsul returnat sa fie insotit de bonul fiscal eliberat odata cu acesta.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.

Intrucat, conform legii, in cazul dreptului de retur, consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora si diminuarea valorii produselor din actiuni necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor, avem urmatoarele recomandari pentru clienti pentru a putea beneficia de suma intreaga achitata pentru produsele achizitionate:

- pastrarea ambalajului original pana la testarea completa a produsului si trimiterea produsului in ambalajul original, cu toate accesoriile (pungi de ambalare, instructiuni de folosire, elemente de prindere etc.).

- evitarea zgarierii produsului. Daca produsul returnat este zgariat sau deteriorat in vreun fel dupa folosire, vom determina valoarea returului in functie de avariile lui si vom agrea impreuna cu clientii nostri suma potrivita returului.

Coletele cu produsele returnate se trimit la sediul nostru din Str. Rovinari, nr. 19, Craiova, Dolj.