- Livrarea produselor
Misiunea noastră este de a aduce atmosfera de poveste în orice casă, de aceea, produsele dorite vor fi livrate oriunde în țară, în sistem door-to-door de către o firmă de curierat. Vom comunica termenul de livrare, iar, în cazul în care nu vom putea respecta acest termen, din diverse motive, vom specifica acest aspect.
În cazul în care se efectuează comanda înainte de ora 13:00, produsele vor fi primite în ziua următoare. Dacă se plasează comanda în ziua de sâmbătă sau duminică, aceasta va fi primită marți.
Garantăm ambalarea corespunzătoare a produselor și transmiterea documentelor însoțitoare. Responsabilitățile și riscurile asociate bunurilor se transferă de la vânzător în momentul predării coletului către curier sau către cumpărător, cu excepția cazului când vânzătorul și cumpărătorul au stabilit un acord diferit.
Pentru comenzi cu valoare mai mică de 300 de lei, costul livrării este de 20 de lei. Comenzile cu valoare mai mare de 300 de lei sunt răsplătite cu transport gratuit.
Pentru situațiile în care cumpărătorul nu este găsit la adresa menționată, curierul va reveni la adresa de livrare după ce reușește să contacteze cumpărătorul. În cazul în care nu va reuși livrarea nici după a doua încercare sau în situația în care cumpărătorul refuză livrarea, comanda va fi anulată și produsul returnat la sediu. Pentru o nouă livrare, indiferent de valoarea comenzii, costurile livrării intră în sarcina cumpărătorului.
- Plata și facturarea produselor
Prețurile produselor sunt specificate în comandă. Fiecare comandă vine însoțită de o factură a bunurilor, care va include toate informațiile necesare, conform legislației în vigoare.
Plata produselor comandate poate fi efectuată ramburs, la primirea coletului, pe baza unei chitanțe de la firma de curierat. În situații speciale, în urma unui acord telefonic între vânzător și cumpărător, se poate opta pentru plata prin transfer bancar pe baza unei facturi proforma.
În urma efectuării plății și a semnării documentelor de primire a livrării, proprietatea asupra bunurilor va fi transferată către cumpărător.
Din motive întemeiate, cumpărătorul are libertatea de a deschide coletul numai după achitarea contravalorii coletului și semnarea documentului de livrare.
Cumpărătorul poate solicita returnarea produselor pentru înlocuire sau rambursarea integrală a sumei atunci când bunurile nu sunt în stare optimă sau nu sunt în conformitate cu specificațiile din ofertă. Rambursarea contravalorii se va face în termen de 14 zile de la data recepționării coletului.
Dacă se stabilește înlocuirea cu un produs de valoare mai mare, cumpărătorul va plăti diferența, iar dacă valoarea produsului cu care va fi înlocuit coletul este mai mică, diferența va fi înapoiată de către vanzator. Pentru produsele care nu sunt în conformitate cu oferta, costurile de retur și transport al produselor înlocuitoare sunt suportate de vânzător.